Het laatste nieuws

Altijd op de hoogte van het laatste Van Mossel nieuws.

Van Mossel valt in de prijzen bij Online Dealer Awards

In de categorie ‘Meest originele campagne’ heeft Van Mossel de publieksprijs gewonnen bij de Online Dealer Awards.

De tweede editie van de Online Dealer Awards vond plaats in Oranjerie Hydepark te Doorn. In de categorie ‘Meest originele campagne’ nam Van Mossel het op tegen nog 4 andere genomineerde autodealers.

Met 57% van de stemmen mocht Van Mossel de publieksprijs in deze categorie in ontvangst nemen.

Private Lease campagne

Deze online campagne is tot stand gekomen in samenwerking met Vinchenzo. Klanten die in de actieperiode een nieuwe Renault gekochten door middel van een Private Lease Deal maakten kans op een huiskamerconcert. Vinchenzo is de finalist van The Voice of Holland 2017 en bekend van de hits ‘Daily’ en ‘Mona Lisa’.

“Vorig jaar mocht Van Mossel ook al twee prijzen in ontvangst nemen tijdens de eerste editie van de Online Dealer Awards. We zijn dan ook heel trots om dit jaar wederom in de prijzen te vallen. Het winnen van de award in deze categorie is een mooie match met ons partnership met Vinchenzo”, aldus Oscar van Geffen (Marketing manager Van Mossel).

 

 

 

Ga naar overzicht

Deel dit
bericht